04 maj 2007

Fredagen den 4 maj 2007

Jaha då skall man njuta då........


Nu är mitt listarbete avslutat och det som återstår är att banta ner det till sommartjänster när allt är klappat och klart. Jag kan och vill inte svara på frågor, mest för att jag inte vet svaren.

Så nu skall jag försöka ta igen lite av det vackra vädret och försöka glömma allt innesittande med listor och tidtabeller till långt in på natten....
Borde nog ta en fundrare på uppdraget som listombud, liksom andra borde ta sig en funderare på sina så kallade fackliga uppdrag. Det brister en hel del mellan "jobbeskrivning" och utförande. Men det är säkert kul att kuta runt på möten och utbildningar som enbart gagnar en själv......

Skall nu bilda en religiös sekt som heter skidmasksekten där det är obligatoriskt att i alla lägen bära skidmask. Vi får väl komma på lite andra kul ceremonier senare. Kan ju vara kul att träffa folk under annorlunda former - typ odd fellow, frimurare med flera. Eftersom nu burka är inne så är det väl dax för den gamla hederliga skidmasken under religiös flagg....

Reagera på det Du läser och mejla mig på.....
Brev till Bancoboy

Inga kommentarer: