28 december 2007

Fredagen den 28 december 2007

Produktanpassade
Våra bussar är helt produktanpassade och sätena är fällbara åt alla håll.





































Insändarsidan
"Jag har träffat på en chefstyp till, men den är sällsynt. Det är chefen som kan sitt ansvarsområde och samtidigt räknar med att medarbetarna kan mycket och vill göra sitt bästa. Sådana chefer har ett lätt och välbetalt jobb. De sätter upp tydliga, utmanande och realistiska mål, ser till att det finns resurser och stöttar dig om du behöver hjälp att nå målet. Som sagt, sällsynta, jag har träffat ett par under mitt sextioåriga liv. Hoppas de förökar sig kraftigt!"
Jag kan bara instämma och bekräfta att dom i vart fall har funnits - mina två har båda gått till en bättre värld dessvärre.




Buzznet :

Inga kommentarer: