21 november 2006

Tisdagen den 21 november 2006





Lagledaren har åkt bort --> kvar blev jag och dagen blev långt ifrån tråkig. Det var en buss som det small till i och sedan gick den visst rejält långsammare. Nåja sådant händer ju inte varje dag, men givetvis idag.
En ny kandidat som reservlagledare anmälde sig givetvis, ränderna går visst aldrig ur den släkten. Helt Okey för mig... jag är tillräckligt gammal att gå ur vägen för näbbiga ungtuppar.....

Kontaktklubbens årsmöte klockan 18:00 fick man liksom välja bort.
Så var det detta med telefoner ------> BLs telefoner i staden hade liksom bara slutat fungera. Sådant gör kommunikationen den vägen svårare kan man säga.

Nu är lagledaren väck resten av veckan [han skall iväg på någon kurs i arbetsrätt eller något sådant i tre (3) dagar] så att lilla jag får äran att fylla ut kostymen i hela fyra (4) dagar. Trafikledarna och andra som lägger in arbetstider och sånt kommer att genomgå en utbildning i avtal under vecka V.47 vilket innebär att bl.a. personalplaneringen och depålagledarna kan vara ännu svårare att få tag i samt att reservtrafikledare & reservdepålagledare jobbar.

I övrigt har dagen varit lugn och rofylld samt fylld av regn och regn och regn.... och en trafikledare åker ännu omkring på motorcykel. Snart blir det aktersnurra på bussen.


Åter till Hemsidan

Skriv gärna mail till mig!!!!!!

Brev till Bancoboy

Inga kommentarer: