21 mars 2007

Onsdagen den 21 mars 2007

Typiskt Boråsare. Parkerar på en hårt trafikerad busshållplats (Bryggaregatan) och sitter lugnt kvar i bilen och läser dagens BT medan bussarna radar upp sig runt omkring och det riktigt stockar sig. Undrar när han kvittarade ut sitt körkort på Ellos.

SMS-kampanj på biljetter för stadsbussarna pågår tydligen just nu - även om damen som var på Resecentrum inte verkade så engagerad (verkade mest som om rasta hunden var viktigare - men å andra sidan var jag bara på Resecentrum i c:a 40 minuter).
Kontant 20:-- SMS biljett 18:-- + trafikavgifter (kan ju i vissa fall bli mer än 20:--) på värdekort 14:50. Det som irriterar är att detta inte framgår av informationen.

Stationsvärdarna har nu fått ett eget kryp in - och där hålls dom numera. Behöver någon hjälp finns ju alltid en busschaufför i närheten. Jag till exempel hade ett antal förfrågningar. Några genom att fråga personer som såg vilsna ut, vad det var som dom saknade.

______________________
under linjen

Dom smarta typerna på Tele2 & CSIT snodde allt vad bredband hette från mig. Vad det skulle vara bra för vet endast vår herre. Jag skulle bara byta från radiolannät till ADSL och fick ingenting....jättesmart. Jag är imponerad av supporten. Dom verkar ständigt befinna sig i en egen värld. Kul med Ufon...
Just nu är jag tillbaka på radiolan - för någon glömde att berätta för CSIT att koppla in mig på ADSL och det får nog bara Scannova göra rent fysiskt. Skitkul.......

Reagera på det Du läser och mejla mig på.....
Brev till Bancoboy

Inga kommentarer: