06 april 2009

Måndagen den 6 april 2009


En skall bort - gissa vilken?! -- Fast hur skall det då gå med trafiken in i Halland?

För det första, kära dagbok, vill jag verkligen tacka kollegan som räddade mig ur skogen i natt/morse. Där var mörkt, mycket mörkt, och väldigt ensamt. En stendöd bil är absolut inte kul. Kära Renault! Varför bygger Ni en generator runt kolen? Verkar inte genomtänkt!
För det andra vill jag tacka Ulf och Jacob för deras resoluta ingripande när det visade sig att en tjänst inte hade gått ut i morse... Det är i sådana situationer man vet att en liten sammanhållen depå trots att fungerar.
Jag vet kära dagbok att jag är avvikande - jag har talat med båda kollegorna och visat min respekt för deras rådighet och givit vederbörande den erkänsla som deras agerande kräver!

Inga kommentarer: