10 februari 2009

Tisdagen den 10 Februari 2009


Först fick jag lunginflammation/bihåleinflammation och då trodde jag att: jaha det var detta årets variant ---- faan vad jag bedrog mig.....Hög feber, "kranen" bara rinner, otrevlig torrhosta och absolut inte någon sömn att räkna med. Garanterat Sveriges livsfarligaste bussförare (och någon lustigkurre klämmer ur sig att det är Du ju i vanliga fall också - den tog jag själv så slapp någon annan).
Så när jag ändå satt där på nätterna kunde jag ju passa på att göra det och det och det och det.... Hoppsan vad fel jag hade... Ingenting fungerade...
Fast en sak var faktiskt jättebra: Linuxsystemet OpenSuse 11.1 - det skötte sig helt självt (jodå - Yast2 gjorde alla tillägg ... trevlig polare där) ... byebye Windows XP Pro & Vista med flera... detta fungerade över all förväntan.
Och hit orkade min febriga hjärna innan det blev alltför virrigt!




Buzznet :

3 kommentarer:

Anonym sa...

krya på dig

Janne Svendsen sa...

Krya på dig gubbe...............

Janne Svendsen sa...

Krya på dig gubbe.........