26 december 2006

SöndagsTisdagen den 26 december 2006





Hej min lilla blogg - julen i år var rejält nedbantad till en eftermiddag. Jäkligt rationellt (eller så har man valt fel yrke). Vissa grupper är ju lediga från strax innan jul till en bit efter nyår. En slags lillsemester. Nåja vi tillhör den grupp i samhället som gör att alla dessa kan ta sin lillsemester.

För övrigt har jag kommit fram till att fulla fruntimmer är det mest avskyvärda man kan stöta på. Skall dom dessutom balansera på höga klackar blir effekten desto dråpligare. Hade en uppsjö på juldagskvällen --> natten.

Våra kära resenärer är dessutom analfabeter som dessutom inte förstår innebörden av symboler. En symbol säger att man inte skall äta i bussen - mycket svårtolkad. Förtäring av drycker är en fullständigt omöjlig symbol att begripa har jag nu insett och dessutom förefaller det som man använder felaktiga hörapparater eller sådana med batterifel.
Fast jag misstänker att det är sviterna efter alltför mycket MP3-lyssnande. Dom är med andra ord lomhörda redan från start.

Det har ju varit blixthalka i flera dagar på morgon och kväll, men än så länge har vi sluppit trädgårdarna i Aplared - fast det har varit otrevligt nära några gånger.

Åter till Hemsidan

Skriv gärna mail till mig!!!!!!

Brev till Bancoboy

Här en länk till en annan blogg om busstrafik

Farbror Sid's blogg

Inga kommentarer: