23 december 2006

Lördagen den 23 december 2006





Hej min lilla blogg! Nu är jag otrogen för jag har begivit mig av till Bohus. Jag skall nämligen fira jul hos sonen. Så denna blogg är avsänd i Bohus!

Beskrivningen av min favoritpolitiker måste jag skriva ner: Han är rejäl, han har varit kommunpolitiker och han pratar så att man inte fattar ett smack.

Så har det varit skithalt varje morgon --> det har varit en och annan avåkning och bussar med vinterdäck är nog åter ett aktuellt ämne kan jag tro. Och detta med SMS-biljetter blir mer och mer populärt. Kan fusket också ökat för jag vet inte ännu hur man kollar att det är en äkta biljett och vi har inte fått ut några förstoringsglas.

Herr Reinfeldt söker rådgivare utan förkunskap. Det blir inte jag ---> pessimistkonsulter göre sig icke besvär.

Du får tänka och säga och skriva vad Du vill -----> bara Du är beredd att ta straffet.


GOD JUL PÅ ER ALLA

Åter till Hemsidan

Skriv gärna mail till mig!!!!!!

Brev till Bancoboy

Här en länk till en annan blogg om busstrafik

Farbror Sid's blogg

Inga kommentarer: