03 maj 2009

Söndagen den 3 maj 2009



- Ibland blir det nog fel fast man menar väl...? Roy vakna!
- Va!?
- Du ser väl skylten?
- Jo den ser jag och ... ja nu gick det upp ett Liljeholmens! Hur tänkte dom då? Vem skall egentligen akta dom?

- Vid födelsedagar får man i alla fall reda på vem som bryr sig eller och inte....
- Jo det är nog sant... Vissa samlar hela tjocka släkten och andra samlar ingen alls. Så det är förvisso skillnad.
- Jupp, beror nog också hur poppis man är på jobbet eller i byn...

- Volvo delade visst ut miljardbelopp till sina aktieägare. Vissa tyckte dock att det var märkligt att priset får betalas av tusentals arbetslösa rätt sura Volvoarbetare.
- Tror katten det.. Men det går väl rätt trögt med försäljningen av både lastbilar och bussar just nu...

- Tror Du som jag att det var ett läkemedelstest som gick snett i Mexico? Jag menar bara att läkemedelsföretagen testar där det är billigt! Svinbilligt!
- Bäste vän, jag vill inte gissa...Däremot har visst Sjukvårdspartiet kommit på att färdtjänsten numera kopplas via Moldavien och det var nog inte Västtrafiks mest smarta drag.
- Sure, men Mona Sahlin lovar att ge pensionärerna full pension igen OM hon vinner valet?
- Inte när man vunnit valet alltså?
- Nej hon sa om hon vinner valet.
- Jaha.. Det är onekligen en viss skillnad.



- Du Roy!
- Japp.
- Den där vitsippsvägen är bra mycket trevligare är toaletterna på långfärdsbussarna för att inte tala om våra bussar.
- Jag hörde att det var lite gnäll både hos Swebuss Express & Bus4you på just toabiten.
- Fast den kritiken skiter dom väl i -- hi hi..

Inga kommentarer: