25 maj 2009

Måndagen den 25 maj 2009

- Det är ny vecka Roy och det är sista veckan i maj, var tog tiden vägen?
- Det var en 10.000 kronors-fråga. Kanske samma väg som däcksmönstret?
- Ringde vi inte om detta för några veckor sedan?
- Jo och resultatet är rätt så tydligt.



- Morgonstädning igen ser jag! Hur många meter hade Du kört innan?
- 0 meter.
- Aj som fan...



- Kan Du förklara skillnaden mellan min mamma och hennes man och min mor och far?
- Jag kan det... Kom skall jag viska i örat.

- Såg att H&M:s Stefan Persson köpt ytterligare en engelsk by. Denna kostade visst bara 298 miljoner.
- Nämnde dom nått om hur många "myror" det gick år för att skrapa ihop pengarna?
- Nope, icke en rad, va märkligt.

- Du skulle ju inte trycka på TEST-knappen när Du byter rulle i ScandPointen.
- De har jag ju alltid gjort för att kolla att den matar som den ska.
- Men numera 'kostar' det 9999.99 kronor att göra så... Ge fan i det!
- Det var ett jäkla tjat!

Inga kommentarer: